maandag 14 oktober 2019

PRESIDENTIAL SUITE ON TOUR! DINSDAG 22 OKTOBER 13 - 17U


PRESIDENTIAL SUITE GANGBANG
reservatie: circle.gb@gmail.com



Dinsdag 22 oktober 13 - 17u Presidential Suite gangbang in The Climax te  Balen (Molsesteenweg 5).


Verslag van een bezoeker:

De Presidentail Suite gangbang staat al geruime tijd op mijn bucketlist. Helaas is, door mijn werk, de regio Noord Antwerpen voor mij tijdens kantooruren onbereikbaar. Mijn verbazing was groot (en de vreugde nog groter) toen ik de nieuwsbrief van de First Ladies binnen kreeg waarin aangegeven werd dat de Presidential Suite ook een keertje naar Balen zou komen. Ik rook en greep direct, mijn kans.

De prijs voor een inkomticket is fors dat moet gezegd worden. De prijzen in deze regio zijn over het algemeen ¾ van het ticket voor de Presidential Suite; Gelukkig stond deze gangbang al dermate lang op mijn bucketlist dat ik heb kunnen sparen ;-). In “wandelgangen” heb ik regelmatig verhalen gehoord over de Presidential Suite gangbang dat het prijsverschil in mijn ogen gerechtvaardigd is.

Aangekomen bij de club bleek de parking al aardig vol te staan. Binnen het financiele afgehandeld en naar boven, uitkleden en een douche pakken. Ik ben in het verleden vaker in deze club geweest maar alles is mooi opgeknapt en beter ingedeeld. (Dat even terzijde). In de speelruimte aangekomen zag ik dat men al was begonnen zonder mij (hahahaha). Afgaande op het aantal auto’s dat ik buiten had gezien had ik het drukker verwacht.

In de ruimte stond een rond bed waarop 2 sletten zeer actief bezig waren met de mannen die zich aanboden. Rechts van mij waren 2 sletten op matrassen bezig welke omringd werden door zetels. De mannen op de zetels zaten als toeschouwers op de eerste rij.

De ruimte is niet heel groot hoewel er best een bed extra zou mogen staan. Ik denk dat er totaal 7 of 8 stellen waren waarvan maar 1 stel inactief was. Het aantal single mannen schat ik op 20 waardoor dit niet echt een GB was maar eerder een mannenoverschot party. Gelukkig waren de wel actieve sletten zeer actief. Ze genoten er duidelijk van en waren stuk voor stuk sekshongerige (prachtig woord dat ik gisteren voor het eerst hoorde) sletten. Helaas, doordat er wat weinig matrasruimte was, moest er soms naar boven gegaan worden. En dan mis je als toeschouwer toch wat van de actie. Dit is een puntje om aan te werken is mijn mening.

Het was een leuke, geil en zeer actieve namiddag. Ik denk dat de actieve vrouwen liever meer mannen gehad zouden hebben. Voor elke “goesting” was er wel een slet. Blond, donker, groot, klein, slank tot iets extra pondjes. De leeftijd schat ik vanaf mid dertig tot eind veertig. Het is duidelijk dat de Presidential Suite nog even “in deze locatie moet groeien.” Voor mannen die geen professionals willen maar echte vrouwen die seksverslaafd zijn, is dit een aanrader. Dat je iets meer betaalt weegt meer dan op tegen de kwaliteit van vrouwen maar ook van de mede wandelaars. De onderlinge sfeer is goed, er wordt een klapje gedaan en wat gelachen maar ook samen gewerkt.

De volgende keer ga ik zeker weer van de partij zijn. Ik hop dat er dan meer bedden beneden zijn en meer mannen om de sletjes te temmen. Want dat er sletjes zijn die onverzadigd naar huis zijn gegaan zou mij niets verbazen!


Heb jij, of ben jij, ook een nymphomane buurvrouw? Neem haar dan gewoon mee!
Wil je als meid, stel of man ook eens meedoen en heb je een speciale fantasie.... ? Neem dan snel contact met ons op ;-).  circle.gb@gmail.com.

XX

5 opmerkingen:

  1. ey feit dat er hier geen reacties geplaatst zijn is dan weer jammer om te weten wie er komt... Maar goed...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit bericht staat er toch pas sinds maandag? ;-) En je ziet op de affiche welke sletjes in ieder geval er zullen zijn. Ik ben blij dat ik dit keer anoniem binnen kan. Zal weer geil worden dames!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is stil hier..... stilte voor de storm? Ik kijk ernaar uit om weer mee te doen. Heerlijk geneukt te worden door zoveel mannen. Of een bukakke waar jullie om mij heen staan en met jullie heerlijke pikken spelen! Wie van jullie vindt dit ook geil om te doen?

    xx
    Vero

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Komt goed Vero, we zullen je niet in de steek laten....

      S en J

      Verwijderen
  4. Leuk dat je ook weer meedoet Vero, als jij met je kutje speelt en aankijkt met zaadvragende ogen, speel ik met mijn pik tot ik op je tong klaarkom. mag dat? In je mondje?

    BeantwoordenVerwijderen