donderdag 15 augustus 2019

EDITIE DONDERDAG 29 AUGUSTUS


PRESIDENTIAL SUITE GANGBANG
reservatie: circle.gb@gmail.com


Geschreven door een bezoeker:

Leuke namiddag gehad. Ik was een uurtje later, en toen ik binnenkwam werd er al volop gerampetampt. Ik zag echter meteen een paar lekkere blote vrouwenbillen waar niemand aan zat, en dus was ik nauwelijks twee minuten binnen of ik was Vero al langs achter aan het nemen. Wat een heerlijke billen! .
 
Daarna effe pauze in het zwembad, beetje verder stoeien met Vero, lekker gepijpt worden aan de zwembadrand. Terug naar binnen, en daar zag ik dat Lobkes billen beschikbaar waren. Dat was een stevige wip! Maar ik was in vorm, dus daarna ging ik al snel
 
 Marion opzoeken, die constant een pik of twee lag af te zuigen terwijl ze geneukt werd. Ook haar heb ik lekker geneukt. Maar wat heeft ze ook lekkere mooie voetjes. Ik kon niet anders dan die voetjes te kussen en aanbidden, terwijl ik haar neukte. 
 
Zo ben ik die namiddag nog tweemaal heerlijk klaargekomen. Helaas heeft een man zijn beperkingen en was er meer om van te snoepen dan dat ik aan kon.  Met drie meiden telkens driemaal geneukt, vier lekkere orgasmes en genoten van een gezellige ontspannen sfeer. Top namiddag, bedankt, mooie dames!!

Heb jij, of ben jij, ook een nymphomane buurvrouw? Neem haar dan gewoon mee!
Wil je als meid, stel of man ook eens meedoen en heb je een speciale fantasie.... ? Neem dan snel contact met ons op ;-).  circle.gb@gmail.com.

XX

10 opmerkingen:

  1. Dag lekkere mannen. Tellen jullie ook zo af? Drie weken zonder eens stevig geneukt te worden is toch wel net iets te lang. Hopelijk komen jullie in grote getale opdagen want ik heb zin in die stevige pikken. Ik wil ze likken. Pijpen. Doen spuiten op mijn borsten. Maar vooral wil ik ze stevig in mijn kut geramd zien... nog 4 x slapen....

    xx
    Vero

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Is Elle er ook weer bij donderdag?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zie een kutje liefst gevuld door meerdere pikken! Vero ben jij daarvoor beschikbaar? Hoe pakken wij het aan mannen?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zie Elle niet op de foto staan. Daar kan je toch vaak veel uit afleiden.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. VERO, kan niet wachten. Heb zin om lekker hard in je kut te rammen en mijn zaad lekker op je te spuiten...lekker lekker lekker. Tot gauw.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dag heren en dames, hoeveel mannen en hoveel vrouwen zullen morgen aanwezig zijn ongeveer?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Is dat een quiz vraag? ;-). In hun nieuwsbrief staat dat se daar nooit antwoord op (kunnen) geven. Dat ze dat pas na afloop weten.

      Verwijderen
    2. Ik heb er weer zin in! Heerlijk neuken, drinken, eten en vooral ook kijken hoe die lekkere sletten bezig zijn.

      Verwijderen
  7. hey goede morgen, straks is het weer zover. Ik kan er helaas niet bijzijn maar ongetwijfeld zullen anderen meer geluk hebben. Ik zou zeggen heren laat die krolse hete damesmaar eens lekkerkreunen en hunkeren naar jullie pikken, klaar om leeggezogen te worden. Dames willen jullie je extra best doen voor mijn soortgenoten hunzaad er te laten uitspuiten op jullie tieten?
    Veel geiligheid vandaag
    groeten lovebuddy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Weten jullie al wanneer de laatste gaat zijn in december? Want normaal is het de laatste donderdag van de maand maar dit jaar vallen tweede kerstdag en de laatste donderdag van december op dezelfde dag. Gaat het gewoon die dag dan door of wordt het naar een andere dag verzet?

    BeantwoordenVerwijderen