dinsdag 8 november 2016

EDITIE 24 NOVEMBER 14-18U


PRESIDENTIAL SUITE GANGBANG
reservatie: circle.gb@gmail.com


Na een lange tijd weer eens naar Schoten gegaan voor de derde keer. Ik ga niet zo vaak naar dit soort gelegenheden maar het was me daarvoor goed bevallen en de verslagen bleven me prikkelen.

Klokslag 2 liep ik naar binnen. Het zag er weer goed uit. Blijft een heel mooie locatie, wel de beste die ik ken. Meestal toch meer van die donkere bruine café dingen waar je terecht komt.

Lekker gedoucht nadat ik snapte hoe de ingewikkelde douches werken. Lekker en mooi maar wel ingewikkeld. Om kwart over 2 werd er naast mij aan de bar al een slet aangepakt en dat was meteen ook de hardste beurt die ik zag

Uit het verslag van de vorige keer maak ik op dat het om Sara ging. Ze werd dus echt grof gepakt.

Vooral veel gedwongen keelneuken en ze kreeg ook af en toe wat ferme tikken om ze in het gareel te houden. Kon ze wel hebben. Beter gezegd, dat wilde ze wel.

Met dat enthousiasme kon ik het ook niet laten en schoof mijn lul diep in haar keel. Echt een geile slet waaraan ik merkte dat ze er niet genoeg van kreeg. Dus flink doorduwen. Meteen aansluitend hebben we haar met 4 man geneukt.

Maar ik wilde wel nog meer zien voor ik me helemaal liet gaan. Ik telde in totaal een kleine 10 vrouwen en schat dat er 30 tot 35 mannen waren. Beetje te weinig om de hele middag te vullen maar wel veel meer dan ik bij de andere partijtjes zag waar ik kwam.

Het waren wel goede mannen, stevige neukers en goede teamspelers. De sletten komen wel goed aan de trekken en het viel niet stil of zo. Er was een heel slanke mei met kort zwart haar die wel het best gepakt werd. Superlatief. Wat een sexbeest. Ze trok het ook wel aan. Bij haar heb ik mijn eerste kruit verschoten. Wat een nympho.

Heb even staan kijken hoe een brunette met ferme borsten flink gepakt werd door drie mannen en hoe die skinny Sarah een mega piemel met haar kut opslokte. Ik heb me nog goed laten aftrekken en lekker pijpen door een ander slank getint sletje. Dat was wel heel erg geil. Met olie en alles heerlijk diep en rustig. Hoewel ik nog meer plannen had kon ik me niet inhouden en spoot haar mooie tieten onder een goede lading.

Moest ik toch wat rust nemen. Lekker douchen (nu ging het goed, inmiddels kende ik de werking van de kranen).

Veel actie gezien en vrouwen die er echt voor komen en van komen. Aan het eind heb ik de brunette nog met 2 medestaanders gepakt. Lekker van achter. 3 x prijs. Was heel goed.

Iets meer mannen had wel gemogen met zoveel geile vrouwen. Hoop dat het verslag bevalt want ik kom graag weer voor de kerst. Doorgaan zo meiden!

Heb jij, of ben jij, ook een nymphomane buurvrouw? Neem haar dan gewoon mee!

Wil je als meid, stel of man ook eens meedoen en heb je een speciale fantasie.... ? Neem dan snel contact met ons op ;-). circle.gb@gmail.com.


XX

16 opmerkingen:

  1. Ik zou het liefst de sfeer willen proeven en hooguit gepijpt willen worden. Kom ik dan bij de bar wel aan mijn trekken? Kijken naar vrouwen die pijpen is toch wel enorm geil. Mogen mannen ook spuiten op lichaam en borsten?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Amice, lees dit blog en je ziet dat er vaak mannen aan de bar gepijpt worden. Wat je verder doet of wilt, het is aan jouw! Ook waar je je zaad laat landen wordt vaak hier besproken. Op tieten, lichaam,en soms gezicht of mond.

      Verwijderen
    2. Thanks anoniem, ik kom gewoon en dan laat ik me maar verrassen.
      Je uitleg is genoeg om me een idee te geven.

      Verwijderen
  2. Ik (Sara) zal er weer zijn. wie goed opgelet heeft weet dat ik harde ruige sex kan waarderen. lees het verslag maar goed ;-) x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oei, Sara....klinkt goed, ik ga je naam onthouden.

      Verwijderen
  3. Begin er al weer zin in te krijgen..hopelijk weer genoeg leuke geile sletten

    BeantwoordenVerwijderen
  4. zullen we 4 a 5 man bij elkaar brengen die Sarah eens echt grof aanpakken?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Polsbandje rechts voor harde aanpak van die slet! Ze al het weten!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beter om ook af te stemmen.
    Half 3 treffen vooraan bij de eerste tafels achter de entree?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik zie al uit naar een geile spermadouche voor wie zich geroepen voelt.... hoeveel mannen kunnen zich verzamelen en welke vrouw wil dit ondergaan?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ben wel iemand die graag een verhaaltje schrijft...dus hou daar rekening mee 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Welke geile dames zijn er donderdag bij? Sylvia, Emmanuelle, Kat en de reguliere heerlijke dames?!
    Ben benieuwd...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Als ik de nieuwsbrief zie denk ik in ieder geval Sara. Helaas hebben we Sylvia al een tijdje niet gezien. Is het haar toch niet bevallen?

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wanneer in december?
    Ronde kerst moet ik regelen dat ik kan.

    BeantwoordenVerwijderen